Swim Eat Sleep Repeat - Reisverslag uit Phi Phi-eilanden, Thailand van Thailandmetkind - WaarBenJij.nu Swim Eat Sleep Repeat - Reisverslag uit Phi Phi-eilanden, Thailand van Thailandmetkind - WaarBenJij.nu

Swim Eat Sleep Repeat

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg

31 Juli 2018 | Thailand, Phi Phi-eilanden

Vandaag merken we dat we het beste weer een rustdagje in kunnen plannen. Ik zie aan Mila dat ze veel indrukken heeft gehad en het liefst lekker een dagje wil spelen. Daarom liggen we na het ontbijt weer bij het zwembad.
Na een paar uur ga ik even alleen winkelen op het eiland. Mila hoeft dan niet mee te wandelen en kan lekker spelen, terwijl ik even in alle rust langs de kraampjes en restaurantjes kan lopen. Ik geniet ervan om tussen de straatverkopers te snuffelen naar alle spulletjes en wat groente en fruit op de markt te kopen. Uiteindelijk heb ik een paar leuke souvenirtjes gekocht. Niet teveel (hoewel het allemaal zo goedkoop is), want het moet wel weer mee kunnen in de backpack.
Die avond lopen we richting het dorp en gaan we (wéér) uit eten. Heel Thailand is ingesteld op eten buiten de deur. Het kost weinig en smaakt goed. En bovendien herken ik echt bijster weinig in de supermarkten, al zou ik zelf willen koken denk ik niet dat het een succes zal worden..

Na het eten kopen we een Koh Phi Phi shirtje voor Mila. Ze kiest hem zelf uit, met allemaal kralen eraan. We sluiten de dag af met een lange wandeling over het eiland. Ik probeer het landschap in me op te nemen. Wat een prachtige omgeving.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thailand staat bekend als een prachtig land, dat ook nog een uitermate geschikt is als je rond wilt reizen met een klein kind. In dit blog kan je onze reis door Thailand volgen. Wij gaan (zonder Azië-ervaring, maar met een flinke portie reislust) het avontuur aan en delen onze ervaringen over backpacken met een vijfjarige.

Actief sinds 26 Juli 2018
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 4094

Voorgaande reizen:

22 Juli 2018 - 10 Augustus 2018

Thailand

Landen bezocht: